Wiel, bedankt voor je reactie.
Ik ben het helemaal met je eens dat op 1 staat de veiligheid van mijn gezin.
Omdat ik niet zo goed in kan schatten hoe het rijden zal gaan wil ik me goed voorbereiden en hier advies vragen van “ervaren Kroatië gangers”.
Ik wil graag een beeld krijgen hoe lang de reistijd in de praktijk gemiddeld is (kan ik niet vinden via de Tom-Tom), of je, wanneer je idd moe-heidsverschijnselen krijgt je onderweg overnachtingsmogelijkheden hebt, zonder vooraf gereserveerd te hebben. Een 5 sterren hotel, da's lang geleden dat ik dat van binnen heb gezien; voor de kids op huwelijksreis wel eens , dus dat hoeft voor ons echt niet. Gewoon een schone kamer met 5 bedden is prima. Maar via google kan ik op de route niet zo veel accomodaties voor 1 nacht vinden waar je met 5 kunt overnachten, daarom mijn vraag om tips.
Mijn vragen zijn voor mij dus Niet om te “besparen op veiligheid”, maar juist om goed voorbereid te zijn.
Elke aanvulling is welkom, niet alleen wat betreft de reis, maar ook over ervaringen (goed of juist minder goed) over Rovinj; eten en drinken, bezienswaardigheden, mooie rustige strandjes, excursies…… of andere ervaringen