caravan te koop gevraagd

  • Dick Elzenga

    Wij willen een caravan kopen in kroatie, tweedehands.

    Wie kan ons helpen aan een adres waar je ze kan kopen, of wil zelf zijn caravan verkopen.

    gr dick

  • heleen sonnemans

    Hallo Dirk,

    In Istrie zijn vele caravan depots, ik denk dat daar wel een caravan tekoop is.

    Helaas heb ik geen telefoonno.

    Maar omgeving Porec zijn er al drie.

    Succes groetjes Heleen

  • Norbert

    Dick,

    Heb je een e-mail gestuurd.

    Norbert

  • ramon

    Houd er rekening mee , als U een caravan koopt in Istrië en U wil hem in Kroatie laten staan , moet U als u in orde wil blijven met de wetgeving de Caravan laten keuren , dit moet in het land van erkomst gebeuren , in België om de 2 jaar technische controle in Nederland weet ik het niet juist.

    Een betere optie is een caravan kopen in België of Nederland onder de 750 kg en de caravan daar achter laten om te overwintereen .

  • Bo

    Hallo Dick,

    Heb je een e-mail gezonden.

    Groetjes,

    Bo

  • ludo

    hallo dick,

    ik heb er eentje in rovinj staan,maar ik weet niet wat de bedoeling is?is het nog om dit jaar in kroatie met vakantie te gaan?ikzelf ga in augustus naar daar,en dan verkoop ik hem daar.hij is onder de 750 kg. en moet den niet naar de keuring dus makkelijk.verkoop hem met alles erin

    hoor wel van jou als je intresse hebt

  • Monica

    Hoi,

    Wij hebben een caravan, kompleet ingericht met voortent en chemisch toilet in Vrsar(Istrie) staan en willen deze wel verkopen.

    Het is een caravan met 4 slaapplaatsen.

    vr. gr.

    Monica

  • j.a.hilster

    hallo.wij hebben onze home-car racer45 spirit van 2002 te koop, het is een heel nette caravan en goed onderhouden staat sinds juni op nieuwe banden is geheel compleet met voortent,luifel,etc,etc,als u nog interresse heeft kunt u ons mailen op bovenstaand mail adres en dan kunnen we wat foto,s sturen

    vriendelijke groet, j.a.hilster

  • laurens

    Beste Istrie vakantievierders,

    vanaf vandaag hebben wij een Hobbby 420 TM de Luxe bouwjaar 1992 te koop staan.

    Dit inclusief voortent, luifel, grondzeilen en andere toebehoren. Alles ziet er ondanks de leeftijd nog keurig uit en verkeert technisch in goede staat. De caravan staat in een depot in Porec-Cervar.

    Indien geïnteresserd, dan kan kunnen wij foto's naar jullie mailen en natuurlijk valt er over de prijs te praten.

    Vr. groet,

    Laurens

  • leeuwtjes

    Hoi Laurens,

    Wij zijn zeer geintressseerd in je caravan die in Porec staat.

    Ons mail adres voor verder contact

    leeuwtjes400@hotmail.com