Thompson Gun

• JaPa:o)

Mensen, mensen!

Laten we a.u.b. ophouden over dit machinepistool!

Zo komen we er ook niet uit!

JaPa.

• Ruzica

Lieve JAPA …

zoals altijd heb jij gelijk ;-) ik stop maaaar Thompson is GEEN machinepistool (8>

Japa KUSSSSSSSS.

• John

Wereldburger… Dat zijn we allemaal.

Wie ben jij dan om de vaderlandsliefde van iemand te veroordelen?

Respect voor de medemens? Heb je daarvan wel eens gehoord?

Respect voor culturele, religieuze en maatschappelijke verschillen?

Of wil je die er het liefste uitslaan, net zoals ze hier in dit verziekte Nederland aan het doen zijn…

Waar de minderheden tegenwoordig meer rechten en voorrechten hebben dan de autochtone bevolking.

Als ze maar brutaal zijn, carrierejagers en consumeren.

Zoals onze aardige Mirjana die zich hier volledig thuisvoelt.

Beter dan het land van herkomst waar ze niet aan de bak kon komen vermoedelijk…

Blijf jij maar gerust dromen meisje, ik hoop dat je ooit het licht eens gaat zien…

• John

Via mail had ik al een kleine discussie met Bart.

Ik dreigde even te ver te gaan door uit m'n vel te springen…

Volgens mij doet hij er verstandig aan dit topic geheel te verwijderen.

Wat we ook willen bereiken met dit medium…

Geen ruzie naar ik mag aannemen.

Topicstarter heeft z'n zin……….

• geert

@john

reageer je nu op mirjana of op ruzica?

• Bart

Beste mensen,

Hier een bericht van uw prikbord-moderator…

Deze discussie gaat inmiddels helemaal nergens meer over. Leuk voor jullie misschien (of enkelen van jullie), maar niet voor mij, want ik moet echt elk bericht lezen. Mochten er nog constructieve berichten worden geplaatst op dit topic met iets dat op een onderbouwde mening lijkt, dan staat het jullie natuurlijk vrij om die te plaatsen. Alle overige berichten ga ik vanaf nu gewoon verwijderen, want dit lijkt inmiddels meer op een ruzie dan een discussie.

Bart

• gerrit

Gelijk heb je Bart

• John

Geert… Er staan niet voorniets handige lijntjes in dit prikbord… :P

• geert

als ik zie dat je het hebt over “veroordelen”,

“gebrek aan Respect voor de medemens”, “gebrek aan Respect voor culturele, religieuze en maatschappelijke verschillen”, heb je het waarschijnlijk tegen ruzica.

• sandra

Beste Bart,

Misschien is het dan een idee om voortaan gelijk mensen zoals BATA OD 3E..etc erop aan te spreken. Deze persoon was duidelijk uit op een confrontatie. Dus misschien is het verstandig om zulke uitlokkingen gelijk in de kiem te smoren, dan hoeft niemand zich aangesproken te voelen, en kan het hier gewoon over dingen gaan die echt met Kroatie te maken hebben ;) vakanties enzo !