Ofwel heb ik dringend een bril nodig ofwel zijn hier postings verdwenen. Ik zie Mirjana nergens genocide verheerlijken!
Ik hoor hier niemand iets verheerlijken.
Kijk even naar de Amerikanen (een zeer patriotisch volk waar je dikwijls de vlaggen ziet wapperen), de Turken, de Russen, de Israelies, de Palestijnen, half Afrika, De Britten, en wie heeft nog allemaal meegevochten in Irak .. Nederland toch ook. (ook een trots volk als ik het oranjelegioen zie), Belgie met zijn oud kolonies .. alle landen hebben wel iets op de kerfstok.
Stop deze zinloze discussie. Wie graag Thompson hoort, laat hen gaan kijken ne wie het niet graag hoort blijf thuis.
Over dit onderwerp zijn hier al vele bladeren gevuld.
KiCo
Mensen kijk een op deze site
en laten we als iemand over muziek begint elkaar niet in de haren vliegen maar respecteren ieder heft zijn reden om op een bepaalde manier te denken daar hoef je het niet mee eens te zijn maar om dan elkaar aan te vallen gaat hier wat ver denk ik.
http://www.dagvanrespect.nl/
“ zijn hier eerder andere mensen die het niet kunnen laten het licht foute verleden te verheerlijken.”
Wellicht had ik het anders moeten formuleren.
Wat ik ermee bedoelde was, er zit een verschil tussen luisteren naar muziek en verleden verheerlijken/steunen. Er zit een verschil tussen luisteren naar een zanger en achter ‘ zijn ’ ideeen over het verleden staan. Oftewel: luisteren naar, betekent niet in een zwart overhemd en petje en hakenkruis vlag klaar staan.. Of iets dergelijks..
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?