Ezelrace in Tribunj

• Carla

Hahahaaaa, welkom terug op 't forum Geert! Heb je gemist!!!

• Bas

Iaaaaaaaa……….. wat een gedoe om zo'n ezel zeg. Wij gaan de eerste 2 weken van oktober voor het eerst naar Kroatie en wel naar Tribunj. Had gehoopt om wat meer info te vinden over Tribunj, b.v. over andere feesten, het weer, foto's ed, of moeten wij dan zelf gaan rennen?

• Guy

Als het zeer warm is moet ik je afraden ook te gaan rennen.Laat dat maar aan de ezels over.Als je vragen hebt aan het forum moet je ze dan ook wel stellen.Ik zie geen Bas staan bij de ezels.

• Marko

álle ezels mogen meedoen!

• niki

Behalve de schilders ezel…. :-)

• Bas

Ik weet niet of deze ezel dit forum nog wel zo leuk vindt!?

• niki

Joh, span je niet zo. Dit soort discussies zijn er wel vaker… en het komt altijd weer goed.

Je kunt het niet altijd alleenmaar hebben over hoe wonderschoon (maar dat is het wel) kroatie is en hoe mooi de oleanders aan zee bloeien.

Het is niet dat er ruzie wordt gemaakt. Al deze mensen weten iets en zo leer je ook weer van elkaar.

Blijf gewoon je vragen stellen en je dingetjes aandragen.

• Guy

Jammer dan Bas.Ik dacht dat je wel tegen een grapje kunt maar als je vragen hebt over je vakantie moet je die dan wel stellen en dan krijg je ook een antwoord.

• niki

http://dalmacija.net/tribunj.htm

Ik denk dat je hier veel aan hebt.

Gr. Niki

• Kees

Over races gesproken, de eerste zondag van juli is er ook de paardenrace in Kupres, vanaf Trogir iets meer dan anderhalf uur.

Geweldige atmosfeer.

Geen discussie over ezel, muildier, paard of zo. Alles loopt gewoon mee en het vlees aan spit smaakt altijd, of dit nu lam, schaap of geit is…..