Ezelrace in Tribunj

• Norbert

Mijn hemel, wist niet dat een ezelrace zo immens populair was ! Weer wat geleerd, wat een hoop reacties.

• JaPa:o)

Gerrit,

Deze ezel is nog aan het oefenen denk ik:

http://www.youtube.com/watch?v=ye2OFb-cFgk

JaPa.

• Bas

Hoi Guy,

Ja, ik kan heel goed tegen een grapje hoor, vind het zelfs leuk, maar wist niet dat jij het zo serieus nam met me! Ga lekker door, want ik heb best wel veel info van prikbord kunnen halen.

• Filip

Wat heb ik gedaan zeg !!!

Zag ik op internet een item over een ezelrace en bijhorende ambiance en een hele discussie omtrent ezels komen hier tevoorschijn. Dit was mijn bedoeling niet. Laten we het ezelthema afsluiten met de melding dat ik uiteindelijk gemaild heb naar de toeristische dienst in Tribunj en die vertelden mij dat er hoogstwaarschijnlijk op 1 augustus een “Donkeyrace” is in Tribunj. Indien ik meer info heb, zal ik het hier op het forum plaatsen.

Bij deze allen bedankt voor de VELE reacties op mijn vraag.

• Guy

Filip,je moet je nergens schuldig aan voelen,hoor.Het was gewoon leuk om eens te ezelen en als iemand het niet leuk vindt moet hij dan maar naar een ander onderwerp switchen,keuze genoeg.Veel plezier in Tribunj.

• Carla

Hoi Filip,

Op de 10de jl. had ik je al laten weten dat die race gebruikelijk op 1 augustus gereden wordt! Moet zeggen dat je ons wel een héél leuk topic bezorgd hebt, hoor! IAIAIAAAAAAA We hebben er weer een hoop van geleerd met z'n allen!

Misschien heb je nog een paar van die vragen? Kunnen we fijn de tijd overbruggen tot we weer mogen gaan met z'n allen. Gerrit mag niet meer meedoen, want die moet onderhand z'n koffertjes gaan pakken! Aangezien hij hééééééél lang wegblijft zijn dat er erg veel.

• joyce

Goedemiddag,

Wij hebben een huis in tribunj en verblijven daar al 13 jaar de hele zomer. de ezelrace is altijd de eerste week van augustus en meestal het eerste weekend. de leukste tijd om te komen is eind juli en begin augustus want eind juli hb je ook het vissersfeest ribarski festa en dat is ook heel erg leuk

groetjes Joyce