Wij hebben 23 dagen op camping Soline in Biograd gestaan, maar vooral in de bouwvak was het dringen voor de poort met nieuwe kampeerders. Het was bijna één erin, één eruit.
Starigrad-Paklenica is Dalmatie; vlakbij Zadar.
Waar het wel héél erg druk was, was camping Terme Catez. Sinds daar huurtenten van oa. Vacansoleil en Roan staan, waren we er niet meer geweest. Ongeveer de helft van de plaatsen is volgestort met allemaal van diezelfde tenten. Dicht op elkaar. Nauwelijks plek voor je auto.
De vorige keren was de camping meestal maar voor de helft vol. De strepen op het wegdek die de plaatsen afbakenen, werden niet zo nauw genomen; er was toch voldoende plaats. Nu staat men heel dicht op elkaar gepropt
norbert ik ken ook terecht bij mijn vriend David Poropat directeur van valamar hotel in porec
maar porec trekt mij niet . kan ook nog naar villas rubin in rovinj manager ook een vriend van me
Lino maar te ver van het centrum . hotel catarina ook geen opie telkens met pont over . dat geld het zelfde
voor het rode eiland. dus er blijft weinig over alleen hotel park
11 oct = er weer plaats maar of ik dan ga weet ik niet .moet dan zeker met de auto .
want amsterdam - zagreb- pula heb ik ook geen zin in
pozdr rovinj
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?