Drukte in Kroatie?

• Lascivious

Wij hebben 23 dagen op camping Soline in Biograd gestaan, maar vooral in de bouwvak was het dringen voor de poort met nieuwe kampeerders. Het was bijna één erin, één eruit.

• ron

Ik sta nu voor de 3 keer op soline bij Biograd en het is er nog nooit zo druk geweest en het is nog steeds druk zeker 85 % vol en warm

• ron

Als ik alle draadjes leest mag ik de conclusie trekken Istrie een terugloop en Dalmatie een toename?

• ellen van kooij

Starigrad-Paklenica is Dalmatie; vlakbij Zadar.

Waar het wel héél erg druk was, was camping Terme Catez. Sinds daar huurtenten van oa. Vacansoleil en Roan staan, waren we er niet meer geweest. Ongeveer de helft van de plaatsen is volgestort met allemaal van diezelfde tenten. Dicht op elkaar. Nauwelijks plek voor je auto.

De vorige keren was de camping meestal maar voor de helft vol. De strepen op het wegdek die de plaatsen afbakenen, werden niet zo nauw genomen; er was toch voldoende plaats. Nu staat men heel dicht op elkaar gepropt :?

• rovinj

ik denk toch dat het drukker is.ben al 2 weken aan het zoeken voor een verblijf van 2 weken in september in hotel park in rovinj .maar zit tot de nok toe vol in de hele maand september

• Norbert HR

Tja, ze hebben de prijzen met ongeveer 50 % verlaagd, dus daar komen dan ook wel mensen op af.

Voor de rest is er overal meer dan genoeg accomodatie beschikbaar, zo druk is het hier momenteel niet. Er zijn veel meer hotels en appartementen dan alleen Hotel Park.

• rovinj

norbert het was 7 dagen 6 betalen op dit moment

en wat betreft hotel park kom er al 23 jaar wil niks anders

maar ik wou nu weer eens met het vliegtuig

en het feest van de patroonheilige in sep tember mee maken

• rovinj

norbert ik ken ook terecht bij mijn vriend David Poropat directeur van valamar hotel in porec

maar porec trekt mij niet . kan ook nog naar villas rubin in rovinj manager ook een vriend van me

Lino maar te ver van het centrum . hotel catarina ook geen opie telkens met pont over . dat geld het zelfde

voor het rode eiland. dus er blijft weinig over alleen hotel park

11 oct = er weer plaats maar of ik dan ga weet ik niet .moet dan zeker met de auto .

want amsterdam - zagreb- pula heb ik ook geen zin in

pozdr rovinj

• Carla

@Rovinj

Op bijv. 15 oktober heb je een rechtstreekse vlucht Keulen/Bonn>Pula van German Wings voor 17,56 Euro (excl. taxes & fees etc., 39,99 Euro incl.) Ook de retourticket een week later is voordelig. Op Keulen/Bonn kun je, voor niet al te veel geld, je auto een week parkeren op P3.