Hoi Baspeels,
In ieder geval bedankt voor al je moeite, ik open wel even een nieuwe
discussie met het woord Hond misschien krijg ik dan nog meer reactie's
Camping Korana is niet zo erg druk. Er is altijd wel een plekje te vinden. Reserveren doen we dus nooit (ook niet in de rest van Kroatie trouwens )
Tot nu toe zijn we er 2x 1 dag geweest (beide keren met kleine kinderen).
Maar wil je echt op je gemak het hele Nattional Park bekijken, trek er dan gerust 2 dagen voor uit. Dan kan je ook buiten de standaard wandelroutes de paden nemen en kom je op rustigere stukken die ook zeker de moeite waard zijn.
Wij zijn dit jaar bij de meren geweest en verbleven op de camping aan de noordzijde. Goede camping, als je deze weer verlaat, betaal dan vroeg. Wij hebben een klein uurtje gestaan in de rij…
V.w.b. de meren, zorg dat je vroeg naar binnen gaat. Wij waren er om 07.32 ( gaat om 07.30 open ) en hadden alle ruimte. We hebben de langste route gelopen, op de terugweg zagen we de mensenmassa onder ons. Wat een gekkenhuis, het leek wel polonaise op de steigers. Ik weet dat het toen hoogseizoen was, half augustus. Maar daar buiten lijkt het mij ook veel mooier als het daar lekker rustig is.
Ik weet niet of je al vertroken bent, maar wij zijn verleden jaar september met twee terriers in het park geweest.
Wij vonden het voor de honden, niet om te doen op de stukken met de vlonder en de planken. We hebben ze deels moeten dragen. Maar in een auto, caravan of tent achterlaten is met de warmte ook geen optie.
Ga wel vroeg dan is het nog koel.
Jan II
mirjana Schreef:
——————————————————-
> Hoezo een eitje bakken lukte niet, mijn moeder
> maakt het lekkerste onbijt van heel Plitvice
> Meren. En trouwens wat is lekkerder dan hollands
> bakkie en berg info in je eigen taal.
ze bleven aan de pan plakken en waren verbrand en droog.
ik ben niet zo'n zeurpiet hoor (vandaar de ;-) ) en mij gebeurt het ook wel eens maar de eieren van bicanic waren perfect!
misschien was ze een beetje afgeleid door haar eigen enthousiasme tijdens het vertellen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?