Plitvice Meren

• Patrick

Afgelopen week een bezoek gebracht aan de meren.

In de ochtend vanuit Opatija er naartoe gereden, +/- 2,5 uur maar de route is zeker de moeite waard.

Ongeveer 5 uur bij de meren gelopen van boven naar beneden (route H) zou ongeveer 8,5 km lopen zijn.

Erg indrukwekkend en echt genoten, niet druk en super mooi weer.

Eind van de middag weer terug gereden naar Opatija.

echt een zeer geslaagde dag gehad.

Mijn mening is dat 1 dag meer als genoeg is en de meren met kinderen bezoeken een slecht idee is.

• ellen van kooij

Waarom vind je het een slecht idee om kinderen mee te nemen?

En over welke leeftijd heb je het dan?

• Guido

Ik zou ook zeggen toch maar de kinderen meenemen en er 2 dagen doorbrengen en inkl.een lekker etentje in Licka kuce is ook nooit weg ipv 5 uur doorkarren heen en terug.

• lipik

Guido,

Even terzijde : weekend 10/11 oktober is het openflessenweekend bij Slavino. Ik ga waarschijnlijk op zaterdag langs.

Hans

• Guido

Ik zit momenteel nog op Cres maar waarschijnlijk ben ik disdag as weer thuis en dan ben ik ook op zaterdag bij de wijndegustatie.Hoop dat Deron Uit Breskens en ook Papa Leone en dochter er zullen zijn..Best gezellig!!!!Hoe meer zielen hoe mer vreugd.

Hier is het weer aan het veranderen:Jugo en dus regen opkomst.In die vijf weken maar 1x regen gehad.Nog wat algemene opmerkingen:geen opvallende prijsstijgingen waargenomen en geen onvriendelijke mensn ontmoet.

• Guido

En ik zou Jo en zijn vrouw nog vergeten op de wijndegustatie.Sorry Jo!!!Nieuwe prikbordbezoekers ook welkom.

• deron

Hé: Guido dat is wel tof als we er allemaal, Jij en jo en Hilde, Hans, Papa Leone, enz….. er zouden zijn, misschien??? komt ook mijn schoonzoon met zijn ouders ook mee.

Laat wel even weten dat het op 10 of 11 Oktober is.

De groeten van deron, en een goede terug reis naar Nederland

• Jo

Dan noteren wij ook alvast zaterdag. Laat maar een uur weten.

• Guido

Inderdaad,ganse nacht wat regen en onweer maar na de middag droog en zon en frisse bora.Als alles loopt zoals voorzien ben ik op de zaterdag 10 okt om 14.00 uur bij Slavino aanwezig.

• deron

Wij zijn er wel zeker bij, op zaterdag 10-10-2009, vanaf 14.00 uur :)-D