Kroatië via charleroi

• kattyvds

Wij gaan midden augustus voor twee weken naar Zadar, met het vliegtuig. De terugvlucht landt in Charleroi om -+ 23 u , zaterdag 27/8 . Dat is nog een probleempje dat moet opgelost worden. We laten onze wagen thuis, dus staan we daar 's nachts op de luchthaven. We hebben niemand die ons kan komen afhalen, dus we moeten naar het Zuidstation (ik denk dat er wel 24 u vervoer is naar het treinstation in brussel) en daar staan we dan! Er is geen trein meer naar Dendermonde,of Aalst.

De eerstvolgende trein is pas om 5.30 U , dus wij zoeken een goedkope oplossing (ik heb nog geen idee wat een taxi zou kosten van brussel naar dendermonde). Blijven wachtten op de eerste trein van zondag is een mogelijkheid, maar misschien is er een betere; en aangenamere oplossing te vinden.

• Jo

'k Zal eens zien wat m'n echtgenote zegt. Maar we hebben op zondag wél Eerste Communie van onze kleindochter.

• kattyvds

Wij willen daar voor betalen hoor!!

• Jo

Ja, kan ik in komen. Maar ik ken m'n echtgenote ;). “Wat ga jij vreemde mensen ophalen”.

• kattyvds

Lol, ik wil gerust betalen voor vervoer Jo, maar ik zocht een goedkopere oplossing dan nen gewone taxi die daar langs de kant aan het wachten is…. ik denk dat dat toch serieus duur zal uitvallen naar Dendermonde…ik moet het nog uitzoeken, vandaag dat ik even hier ook hulp zocht. Misschien zijn er mensen die zo een maatschappij kennen met zo een kleine busjes… Omdat ik alles zonder reisbureau heb geboekt zit ik nu natuurlijk een beetje moeilijk,maar we vinden er wel iets op, tis nog lang hé. Mercikes

• rita

dag katty,

vermoedelijk vind je wel luchthavenvervoer, in leuven bestaat dat ook.

en waarom niet gewoon in charleroi overnachten, ik vermoed dat je daar ook wel een goedkoop hotel kan vinden? ik vrees dat een taxi inderdaad duur is, leuven-zaventem is al gemakkelijk 60-70 EUR dus vanuit charleroi is het dan zeker nog veel duurder.

en, nog steeds van plan te emigreren?

Groetjes

• Jo

Oeps, ‘k had me miskeken, ’t is pas eind augustus. Dat is nog lang, hé. Als je niets vind geef me dan maar een seintje. En misschien kunnen we voordien al eens afspreken. We wonen tenslotte niet al te ver uit mekaars buurt. Maar nu zijn we normaal gesproken vanaf volgende week dinsdag tot ongeveer 17 of 18 juni in Kroatië.

• kattyvds

Bedankt hoor Jo! Geniet van jullie reis! Ja, ik weet dat jullie van Aalst zijn, ik hoorde jou ook op de radio. En ja, misschien komen wij elkaar nog wel tegen.

Groetjes

Rita, ja das eigenlijk nog een goed idee, iets te zoeken in charleroi en dan de dag nadien naar huis gaan. Ik ga eens op het internet surfen daarvoor se. mercikes

• kattyvds

Ria, met dat mooie weer momenteel, zou een mens nog van gedachten veranderen hé. Neen, serieus :) jaja, we blijven niet gans ons leven in Belgie wonen, das zeker….maar waar we gaan terecht komen…..das dus nog niet zeker…. maar gaan zullen we…zeker weten!

• lipik

Als je niets interessant vindt, mail me maar, ik kom jullie wel ophalen. Ik ben thuis eind Augustus. En ik woon ook niet ver van dat dorp naast Baasrode ;-))

Hans

info@kroatie.org