Maar de feiten speelden zich wel hier af!
Jo van mij moet je je niet inhouden hoor, als je zo bekrompen bent dat je de waarheid niet kunt bemerken, dan laat je gevoelens de vrije loop zou ik zeggen.
Maar nogmaals, schelden en beledigen, is altijd een uitting van onmacht en het bewust zijn van geen gelijk.
Maar we kennen de Vlaminkskes, wellicht met een witteke kunt ge beter uit de voeten.
Ik ben niet begonnen over de chirurg.
En ja, het is wel een Kroaat:
Van de site van de Kroatische politie:
OGNJEN ŠIMIĆ (1955.)
Osobni podaci
Prezime: ŠIMIĆ
Ime: OGNJEN
Nadimak:
Spol: muški
Datum rođenja: 10. kolovoza 1955.
Mjesto rođenja: Sarajevo, Bosna i Hercegovina
Govori jezike: hrvatski
Državljanstvo (STAATSBURGERSCHAP): hrvatsko (KROATISCH)
Podaci o kaznenom djelu:
Počinjeno kazneno djelo: Primanje mita
Nalog za tjeralicu izdao: Županijski sud u Rijeci
Dus voordat je weer in al je berichten foutieve feiten aanrukt, controleer het eerst even!
Ps. meneer Simic heeft ook de Bosnische nationaliteit en daarom is hij naar Bosnie gevlucht.
Bram,
Uit deze opmerking maak ik op dat jou eerste bijdrage aan deze topic dus in feite jouw laatste poging was. Daar stond weinig inhoudelijks, het was alleen maar gescheld, gevloek en getier.
Voorts is dit een forum en geen chatroom, misschien dat je deze hint kunt begrijpen oftewel DENK EENS NA ALVORENS TE TYPEN.
Ik begin me toch echt af te vragen wat jouw motivatie is om op dit forum te posten ? Heb jij jezelf tot Messias verklaard ? Ben jij de profeet van Kroatië ?
Serieus, je bent nog nooit en te nimmer in Kroatië geweest, kent het hele land niet, kent de bevolking niet, kent de mentaliteit niet, kent ook helemaal niemand op dit forum, maar toch kom je hier vrijwel iedereen melden dat jij wel weet hoe het leven in Kroatië in elkaar steekt.
WAAROP BASEER JE JOUW KENNIS ?
Je schreeuwt als een klein kind om bewijs, maar zodra het bewijs wordt geleverd doe je het af als onzin. Is dat jouw niveau van discussie voeren ?
Ervaringen van mensen die er wonen zijn volstrekt onjuist, want onze Bram weet het allemaal veel en veel beter..
En om zijn stellingen ‘kracht bij te zetten’ (althans in jouw ogen) begin je met schelden, vloeken, tieren etc.
Inmiddels vrees ik dat een groot deel van dit forum totaal niet op jouw reacties zit te wachten. Jij voert immers geen discussie, je wilt alleen maar ruzie zoeken, met werkelijk iedereen.
En wanneer er dan cijfers worden geleverd dan ben je ineens muisstil, horen we je niet meer, kom je weer met een algemeen verhaal, maar daadwerkelijk ergens op ingaan is er niet meer bij. Je hebt meer dan 23 postings gebruikt om op mij te schiimpen, maar tot op heden geen enkele posting om op mijn cijfers (beter gezegd quotes) te reageren.
Werd dat iets te moeilijk voor je ?
En dan nog durf je hier weer te melden dat een sterfgeval ‘waarschijnlijk niet heeft plaats gevonden’ omdat er geen bewijs van wordt geleverd ? M.a.w. zowel Robert, de kranten als mijn vriendin zuigen dit soort zaken volledig uit de duim ? Je moet maar durven met je NUL ervaring vanachter een toetsenbord in Zwitserland.
Valt het je trouwens op dat niemand hier uitspraken over jou doet ?
Valt het je op dat men jouw postings en jouw gedrag irritant noemt, maar dat men totaal geen uitspraken doet over Zwitserland, je woonplaats, jouw werk (of geen werk) ?
Valt het je op dat men niet op de man speelt om een posting ‘kracht’ bij te zetten ?
Misschien gaat iedereen op dit forum al veel langer met elkaar om en respecteren we elkaar. We hoeven het niet eens te zijn qua mening, maar we brengen nog altijd respect voor elkaar op. Zou je ook eens moeten proberen. Zal heel moeilijk zijn, want zodra je mijn naam ziet begint de stoom alweer uit de oren te komen en er zal ook nu wel weer een scheldkannonade komen, doch dat ben ik inmiddels wel gewend. Ik weet inmiddels dat we van jou weinig inhoudelijke bijdrages hoeven te verwachten. Maar de hooo is er nog wel altijd.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?