Daar gaan we weer!Je kan het ook niet laten.Je vakantie was jammer genoeg van korte duur.
Tsjonge jonge,
Mij aan alle kanten erop wijzen, dat ik met feiten moet komen, en niet met wazige veronderstellingen.
Is het hier eenrichtingsverkeer, of moet ik me alleen aan deze zaken houden.
Als je dan verwijst naar informatie, laat het dan ook inhoud hebben, jij schrijft het, niet ik.
En als ik dan reageer, dat betreffende die persoon, daar niks te vinden is, dan begin je te blaffen.
Ik heb een vraag gesteld, een antwoord gekregen, niks gevonden, dit gemeld, en dan we gaan we op de achterste benen staan, en is het misschien wel mijn fout.
Zo lust ik er nog wel een paar.
Verder geloof ik dat we hier geen geschiedenislessen hebben en wat zich vele jaren terug heeft afgespeeld, maar dat we het hebben over de huidige situatie, met betrekking tot korruptie, en daar blijkt het toch dat hier vooruitgang is geboekt. En verdient het Kroatie niet aangerekend te worden wat een NIET Kroatische chirurg vele jaren terug heeft gedaan!!!!
Maar dat we dan een ezel uit de sloot moeten halen van jaaaaaaaren geleden, sorry dat is niet echt relevant voor de huidige situatie.
En dat zijn ezels waar JULLIE mee aankomen.
Waarom niet melden dat Marko Marko zijn ervaring niet juist is, omdat jullie het veel beter weten, en van HOREN zeggen hebben!!!
En dan Brammetje aanvallen, want jullie kunnen het niet hebben dat ik op GEPLAATSTE feiten wijs, die geheel niet klopten, en dat deed en doet pijn.
En dan met een hoop getier en geblaat, de zaken omdraaien, en je gelijk probeert te halen.
Waar zijn de korrekties van JULLIE omtrent “werkvergunningen” “politieinvallen” waar zijn die.
De vakantiegangers en bewoners en misschien toekomste mensen welke willen komen, van verkeerde informatie voorzien, dat is geoorloofd????
Mensen adviseren bij ander Airlines te boeken, terwijl er geen reden voor is.
Hier wordt ik pisnijdig om.
Wanneer je zelf een bedrijf hebt, kun je deze negatieve FOUTE reklame ook niet gebruiken.
En wanneer je dit dan al in de wereld zet, wees dan ook zo dapper om de foute berichten te dementeren of op zijn minst te korrigeren.!!!!
Dat is waar het mij om gaat.
, Maar jullie proberen echt alles te vinden om Kroatie maar in een slecht daglicht te stellen.
En wat blijkt dan ook nog, dat deze chirurg nog niet eens een Kroaat is!!!!!!!!
Maar we hebben Kroatie weer gebashed.
En als Jo het nodig vindt om mij te blokkeren, dan ga Uw gang. Maar ga maar eens nadenken omtrent de gedane uitspraken van ekelen heren hier.
Ik vindt het gewoon beneden alle peil, wanneer er personen zich manifesteren als Kroatiekenner, en telkenmale gewoon FOUTE berichten plaatsen, dit door de
moderatoren wordt gedoogd, en hiermede een land in een vals daglicht wordt gezet, is gewoon niet korrekt.
Prettige dag nog.
Hoe kom je erbij dat de chirurg geen Kroaat is?
Hoe kom je erbij dat ik alleen negatieve verhalen over Kroatie schrijf?
Welke verkeerde info heb ik gegeven m.b.t. Kroatie?
Waarom ben ik verplicht ervaringen van anderen te bekritiseren?
Zomaar wat vragen met betrekking tot bovenstaand stukje wat aan mij is gericht.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?