Welke onmacht?????
Ik heb Carla net geschreven, en gevraagd of men dan nu kan zeggen dat alle Kroaten dan misschien nu ook Bosniers, en of alle Bosniers dan nu Kroaten zijn,
dus in mijn ogen bestaan er dus geen Bosniers meer!!!!
Prima,
Dus wat is er dan zo fout aan mijn stelling ?
Eigenlijk het enige wat er fout is dat die negatief is ?
Dus jij begint te vloeken, te tieren te schelden, te kleineren etc omdat de cijfers …………..correct zijn ?
Beste Bram,
Ik heb in een grijs verleden economie gestudeerd. Niet dat ik alles heb onthouden, maar bepaalde zaken heb ik wel onthouden en ik kan dus cijfers redelijk goed interpreteren. Wanneer ik dan op hetzelfde uitkom als de experts, dan heb ik de neiging (vreemde gewoonte van mij) om dat als juist aan te nemen.
De impact van de BBB- (of BB0-) rating is vele malen groter dan jij wilt aanvaarden (of kunt doorzien).
Dus nogmaals. Wat is er dan fout aan mij eerste posting ?
De cijfers accepteerje, dus ik heb mijn stelling onderbouwd (je zou immers blijven hameren op cijfers). Nu graag jouw onderbouwing van het feit dat ik het allemaal verkeerd zie.
We gaan steeds verder afdwalen, en is het niet genoeg dat ik met je cijfers instem, moet ik nog meer lof uitten, of wat is je wens.
Als je dan inderdaad economie gestudeert hebt, dan zou ik het zeer op prijs stellen, wanneer je mij dan uit kunt leggen, dat een land als Kroatie,
met een balans die heden voorligt, aan BBB ranking komt bij S&P en een BRD, USA, en nog een aantal staten met een veel grotere misere en
duidelijk slechtere vooruitzichten (USA kan in princiepe in 2 maanden failliet zijn) nog staads in de AA en een beetje zitten.
Ik kan hier wat van opsteken, maar nogmaals, ik kan geen logische verlaring vinden waarom er op verschillende wijze een rating tot stand komt:
Dus voor mij is het logisch, dat Kroatie met een balans komt die toch beter is als een NL of een Duitse, maar wel degelijk een andere Ranking ten deel valt.???
Verder heb ik je meermaals uitgelegd, dat ik het zeer onkorrekt vindt, wanneer je uitspraken doet, welke blijken niet te kloppen, deze uitspraken niet
korrigeert, dit ben je in mijn ogen verschuldigd aan de bezoekers, welke altijd heel veel waarde aan je kennis en ervaring hebben gehecht, deel dan ook de zaken mee, wanneer het niet zo is als je hebt voorspeld.
Is dit teveel gevraagd, of is het inderdaad eenvoudiger, ellenlange diskussies aan te gaan, en toch maar proberen om een en ander in een ander daglicht te brengen.
Als gij me es kunt uitleggen wie de balk heeft en wie de splinter??????
En de “opslaanknop” heb ik niet gevonden, bij mij staat “bericht posten”
Misschien geen Vlaamse computer.
Jo even ter herrinnering, indien u mij opdracht geeft mij korrekt uit te drukken, dan neem ik aan dat U hierin het voorbeeld dient te geven????
En ge schrijft dat ik het niet wil weten hoe u over mij denkt, Jo ik ben ontzettend benieuwd, maar ik kan het me voorstellen, hoe gij over mij denkt,
maar laat ik U geruststellen, dat raakt mij in het allerminst.
Dames/heren,
naast Kro.forum volg ik, welliswaar onregelmatig, nog paar andere forums ( bv. Chile…..) omdat ik wat kenissen uit die landen heb en waar ik ook nog zelf ben geweest.
Kan iemand mij uitleggen hoe dat kan dat ik op die ( 2/3 ) forums dit soort “gesprekken” niet kan vinden. Over het algemeen wordt er naar een informatie gezocht ( of een informatie gedeeld met forum bezoekers ) en diegenen die daar wat van weten schrijven terug, ik kan daar dan ook geen doorlopende “ruzies” vinden. Er zijn over het algemeen dan ook geen pro's of contra's, diegenen die antwoorden delen met forum bezoekers alleen hun kennis en/of ervaring!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?