Kroatie in EU per 1/7/2013

• zelande

Omdat wij op deze fora nog niet aanwezig zijn, wacht maar af misschien komt dat nog wel. hahahaha

Maar ik heb ook al op andere fora heftige diskussies gezien hoor, en hier is het toch nog relatief rustig, zoalng we mekaar toch nog niet van alles en nog wat

toewensen, valt het toch nogal mee, ik heb al familiefeestjes bijgewoond, daar ging het nogal wat ruwer tekeer.

Maar wanneer we deze diskussief niet meer kunnen voeren, wellcht kunnen we dan inderdaad beter een poeziealbum openen, is een oplossing.

• Robert

Tsja, er worden hier wel eens heftige discussies gevoerd. Zolang stellingen met argumenten worden onderbouwd is daar niets mis mee.

Er staan op het forum wel degelijk normale vragen met normale antwoorden zonder “ruzieachtige” toon, maar die worden de laatste paar dagen op de achtergrond gedrukt door deze discussie.

• zelande

Ik zie dan ook heel veel stellingen en argumenten voorbijkomen, toch.

• Carla

Kun je wel zeggen. Ons Brammetje is zelfs z'n Vespa's vergeten :S:D

• zelande

Alle zijn blij met deze diskussies, want een week lang was wel erg stil op het forum hoor.

Maar we hebben wederom een verschrikkelijk groot aantal reakties bij elkaar gekregen.

Want wees eerlijk, de meeste topics halen de 20 maximaal, en wij zitten steeds boven de 100, dat is gigantisch.

Als ik ook wel eens op andere fora kijk, dan zijn de topics vaak al meer dan een jaar geleden, en wordt er nog nauwelijks gepost.

Nou dat loopt hier wel anders, toch??

• zelande

Nee nee Carla, een paar gevonden in Hongarije, voor nette prijsjes…….

• Carla

Je hebt dit keer helemaal gelijk, Bram. Blijkbaar beschik je over de aandrijving van een overjarige Vespa :D

• MarkoMarko

Lekker kwantitatief chatten met Bram ……

• zelande

Jaargang vanaf 1960, Carla, maar lopen als een tierelier, die krengen zijn niet kaport te krijgen,

Proefritje maken??? Ideaal om langs de kusten te tuffen, wel helmpje opzetten he.

• zelande

Je ziet veel is mogelijk, maar indien anders gewenst, ok.

Wel frappant, nu het even wat rustiger aan toe gaat, merk ik toch dat die andere wijze dan toch beter uitkwam.

2 berichtjes een beetje relaxed, en dan krijgt het alweer een stempel opgedrukt???

Vreemde mensen