en dat is echt een gangetje alsof je een invalide slak bent, als je net 6uur door duitsland hebt geramd )
Ook wij hadden gisteravond een CJIB envelop in de brievenbus… op weg naar huis op 31 aug. om 21.45 uur bij Arnhem ipv de toegestane 100 km/u 119 km/u gereden… € 56.00 pffff
En dan te bedenken dat we daarna ook nog eens in een file terecht kwamen door wegwerkzaamheden :-( Wat is t weer fjin om in NL te zijn :-S
Ze moeten iedereen een lollie geven als ze de grens overgaan. Het is een landsgrens, de wereld is al een aantal jaren veranderd, HR is een grensgebied aan de EU, waar denk je dat de controlles voor zijn ? Geloof geen snars van dat verhaal over die kinderen. Wat dat betreft lijken de Kroaten op Italianen en zijn kinderen heilig. Ook ik heb controles meegemaakt aan de grens en baal daar ook van, maar heb dat liever dan dat er andere rare dingen de grens overgaan (vrij om in te vullen)
Een barst in je raam is gewoon gevaarlijk en je hebt pech dat kroatie jouw eerste grensovergang was van EU naar niet EU, anders had je bij de NL/DL grens je raampje al mogen vervangen.
En over je verkeersovertreding hoef ik toch niet te beginnen he. Ja heb zelf ook boetes gehad in HR omdat ik te hard reed, stom, maar accepteren. Gelukkig zijn ze niet zo hoog als hier.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?