Grens Slovenie-Kroatie

• Mate

en dat is echt een gangetje alsof je een invalide slak bent, als je net 6uur door duitsland hebt geramd :))

• Mate

kan me nog zo iets herinneren van een surinaams vrouwtje die een hele arm in dr *piep* kreeg op schiphol…iets over bolletjesslikken geloof ik.

• Mate

maar jij bent wel een slimme meid hoor en je moeder ook…heb ik toch al die tijd gedacht dat elke kroaat altijd eerlijk is. jebem ti sunce…

• Mate

zal die barst in je vooruit net knappen in een tunnel..je gaat lekker verantwoord op reis larssie.

• Mark

Ehhh Mate, het is richting Duitsland. Je gaat zogezegd van 140 van het stuk tussen Maarn en de A50 naar 125 rond Arnhem. Helaas 100 km/h toegestaan.

• Evelien

Ook wij hadden gisteravond een CJIB envelop in de brievenbus… op weg naar huis op 31 aug. om 21.45 uur bij Arnhem ipv de toegestane 100 km/u 119 km/u gereden… € 56.00 pffff

En dan te bedenken dat we daarna ook nog eens in een file terecht kwamen door wegwerkzaamheden :-( Wat is t weer fjin om in NL te zijn :-S

• peter

119 kilometer/uur ?? dan heeft er op je teller al zeker 122 gestaan!! Ik heb daar weinig begrip voor hoor…Iedereen ergert zich aan anderen, maar o wee als wel zelf eens fouten maken.Dan ligt het aan de politiek of de politie of wie dan ook, behalve aan ons zelf….

• Poljud

Ze moeten iedereen een lollie geven als ze de grens overgaan. Het is een landsgrens, de wereld is al een aantal jaren veranderd, HR is een grensgebied aan de EU, waar denk je dat de controlles voor zijn ? Geloof geen snars van dat verhaal over die kinderen. Wat dat betreft lijken de Kroaten op Italianen en zijn kinderen heilig. Ook ik heb controles meegemaakt aan de grens en baal daar ook van, maar heb dat liever dan dat er andere rare dingen de grens overgaan (vrij om in te vullen)

Een barst in je raam is gewoon gevaarlijk en je hebt pech dat kroatie jouw eerste grensovergang was van EU naar niet EU, anders had je bij de NL/DL grens je raampje al mogen vervangen.

En over je verkeersovertreding hoef ik toch niet te beginnen he. Ja heb zelf ook boetes gehad in HR omdat ik te hard reed, stom, maar accepteren. Gelukkig zijn ze niet zo hoog als hier.

• Mark

Niemand klaagt hier Peter, de post hebben allemaal als strekking dat iedereen de trajectcontrole bij Arnhem over het het hoofd ziet. Dus gewoon pech heeft gehad en volgend jaar daar in de buurt wat beter oplet. Betalen en verder leven dus. Dus jouw post slaat nergens op.

• Evelien

Zo is het precies Mark :-)

Op de heenweg hadden we het in de gaten en hebben we ons (midden in de nacht) netjes aan de snelheid gehouden en terug helaas niet…

@ Peter: Het was 119 km/u en hebben een boete ontvangen voor 115 km/u (ivm correctie van 4 km.u)