Verdwijnen Kroatische en Balkan-restaurants

• eric

“goede kroatische wijn” is van hetzelfde nivo als “duitse bocht”.

• Elly

Sorry, maar volgens mij ben je er nog nooit geweest. Ten eerste eten ze meestal vis dus vet en fantasieloos klopt niet. Heb je weleens Peka gegeten, of brodet, of speenvarken, strukli enz. Verder 2 maanden toerisme klopt ook niet het seizoen loopt van medio april tot eind oktober. Dat is ook zo voor de Nederlandse strandtenten die hebben ook geen bestaan in de winter. Plus dat je daar in elke tent hetzelfde te eten krijgt.

• eric

van medio april tot eind oktober?

ha ha

• dija

ej eric, wat is jouw probleem precies?? plaats je ook weleens normale reacties, offfuh is alles zo een beetje van dit niveau?

• Elly

Eric volgens mij ben je er echt nooit geweest. En ik vind het heel jammer dat je niets beters te doen hebt dan de mensen via dit forum te irriteren.

• eric

ben jij er wel eens geweest buiten het seizoen (augustus)?

toen ik de 1e week van september in primosten kwam waren ze de terassen en de tampolines aan het opruimen.

• gerrit

Ik denk dat het toeristenseizoen per streek verschilt.

De streek waar wij van maart tot eind september zijn In de buurt van Zadar is het seizoen inderdaad maar twee maanden juli en augustus 1 sept beginnen veel restaurants al op te ruimen de terrsjes zijn dan dun bevolkt en is de elektra duurder dan wat er verbruikt word dus geen winst alleen verlies.

Dus het is maar wat je zoekt hangt je vacantie af van restaurant en terrasbezoek dan is het behelpen. wij vermaken ons ook buiten het seizoen goed.

Groetjes Gerrit

• John

Eric,

Jij spuit alleen maar negatieve dingen op dit prikbord.

Wat doe je hier dan eigenlijk???

De meesten zien je hier liever gaan dan komen.

Vriendelijk verzoek om van dit prikbord op te hoepelen!!!

Alvast dank!

• John

In ieder restaurant moet je met de'huiswijn"altijd goed uitkijken. Het komt soms voor dat deze niet te drinken is. Dat gebeurt ook in Nederlandse cafe's en restaurants. Dus dat is eigenlijk niets nieuws….

• eric

de huiswijn is de wijn waar een restaurant van af wil.

hetzelfde geldt voor het “gerecht van de dag”.

als iets op bederven staat wil de kok er graag vanaf.

vraag dus nooit aan de kok wat hij kan aanbevelen.

hij zal jou aanbevelen dat gerecht te nemen waar hij van af wil.