Croatian Airlines

• minites

De mensen zijn overigens ook veel vriendelijker dan in Istrie.

• minites

Trouwens is het ook triest ( mijn vriend is kwart Turks, kwart Armeens, kwart Koerdisch en half Nederlands en geen moslim) dat we oveer zijn afkomst moesten liegen ook familie want door 't Ottomaanse verleden houden ze niet van Turken. Vind ik een beetje jammer want daar kan mn vriend niks aan doen, hij haat juist onderdrukkingen en oorlogen en respecteert ieder volk moslim of geen en ik ook.

• L

Zelf ben ik in Kro geboren, woont sinds ‘88 in A’dam. Mijn overige fam. leden wonen nog steeds in Dbk en omgeving en ik ga 2/3 x per jr naar Kro. Ikzelf en mijn fam. en vrienden ergeren zich ook aan dingen die in Kro. niet goed gaan en beter moeten maar….. sommigen willen zeggen dat ( bijna ) alles in Kro. slecht en verkeerd is….. Ik en mijn fam. en vrienden denken daar anders over en wij zouden toch iets er van moeten weten, hoe dan ook minstens als het over Z-Dalmatie gaat of niet soms???

• zelande

Norbert,

Ik heb hier geen zin meer in, en ik laat het dan hierbij.

Dat je niet kunt lezen, dat je alles verdraaid, het is genoeg.

Ik heb hier echt geen zin meer in.

Prettige dag nog

• Carla

Wat het eerste gedeelte van je reactie betreft… dit vind ik heel fijn voor je! Wat het tweede tweede gedeelte betreft… ongelooflijk knap!!!

• Carla

Niemand wil je aanvallen, Samantha, maar het e.e.a. is duidelijk met elkaar in tegenspraak.

• Carla

Re: terugweg vol files

Gepost door: minites ()

Datum: 17 augustus 2010 15:56

Nu, dat kan, iedereen heeft zo zn eigen smaak natuurlijk waar we ok helemaal niks op tegen hebben!! Maar vind het wel moeten kunnen om gewoon onze eigen eerlijke mening en ervaring te kunnen vertellen. We hoorden in Oostenrijk op de terugweg in ons appartement van de eigenaresse dat er nog een stel een week eerder terug was gegaan vanwege de teleurstelling in Porec, hun vonden het ook saai. Nou, dat moet toch gewoon gezegd kunnen worden, en wat ik altijd erg lastig vind als je iets schrijft, dat je elkaar niet hoort of ziet en dat maakt verschil uit want zo had ik een keer op msn bijna een keer woorden gekregen met mn lieve nichtje!!! Die woorden zonder geluid om het maar zo te zeggen kunnen soms zonder dat het de bedoeling is harder en onverschillig of zelfs arrogant overkomen terwijl dat niet zo bedoeld is, echt niet!!!

unquote

• Carla

Dit klinkt 125% goed, Samantha!

• L

Beste Carla,

met beide stellingen eens.

Het zou niet goed zijn als je je bevinding/mening niet correct/juist zou kunnen/mogen doorvertellen. Men moet zich wel realiseren dat voor elke woord een weerwoord is. Is het allemaal echt zo zoals door sommigen geschreven….. het zal wel allemaal ( bijna altijd )“ ergens in het midden” liggen.

Sommigen vinden dat wat zij zeggen enige juiste is/enige waarheid is, ik denk daar namelijk anders over. Mijn woorden zijn dan ook allen maar mijn woorden, mijn kennis, mijn ervaringen, mijn smaak …..als dat mag!?

Ik beweer dan ook niet, het is hoe dan ook niet mijn bedoeling, dat alles wat ik zeg de enige juiste is, ik denk dat anderen ook zo zouden moeten ( ? ) redeneren.

Hoe dan ook, zoals elders geschreven, in omg. Dbk vind ik zelf naast negatieve, OOK nog voldoende goede voorbelden m.b.t. alles!!!

• Carla

@L,

Het berichtje wat ik gepost heb en waar jij op reageert is niet van mij afkomstig, maar een post van 17 augustus vorig jaar van ‘minites’. Ik heb deze quote geplaatst, omdat ‘minites’ vanochtend zei dat ze nooit beweerd heeft dat Porec saai is en dat ze er zelfs nog nooit geweest is. Vanwege de zin: "We hoorden in Oostenrijk op de terugweg in ons appartement van de eigenaresse dat er nog een stel een week eerder terug was gegaan vanwege de teleurstelling in Porec, hun vonden het ook saai." heb ik haar post van vorig jaar dus nog maar even geplaatst om haar geheugen op te frissen.

Verder ben ik het helemaal met je eens en wat jij in DU en omgeving vindt, vind ik gelukkig ook in ST en wijde omgeving (tu)