Croatian Airlines

• Guido

Of als het beter uitkomt vanaf Charleroi naar Zadar met Ryanair en vandaar met de bus naar Trogir of een auto huren.

• geert en linda

Enig idee van de prijs , dit is niet direct een probleem , het kan ook via Lufhanza maar dan ben je wel een ganse dag onderweg Brussel -Munchen 8 uur wachten en dan pas richting Split , kostprijs heen-terug 699 euro , en das wel véél geld , Ik denk een nieuw item te openen voor mensen die het ooit gedaan hebben vanuit Bari met Jadrolinia .

Morgen woensdag 03/03 liggen mijn attributen klaar om te supporteren

Groetjes

Geert

ps vorige zondag nog in La Danube Bleu in Brussel geweest met veel voorsprong de beste Kroaat in Belgie

• Guido

Kijk eens op de site van Ryanair.Volgens mij is het zeer goedkoop en is het een direkte vlucht en vanuit je woonplaats ben je zo in Charleroi.Als belg en zeer gehecht(40 jaar) aan Kroatië ben ik wel ik tweestrijd voor morgen.Moge de beste dan maar winnen!!!

• Norbert HR

Naar het schijnt heeft Ryanair alle vluchten op Kroatië, met uitzondering van Pula, voor dit jaar gecancelled. Ze hebben kennelijk geen overeenstemming weten te bereiken met de overheid.

Wil je goedkoop naar Split dan zou je met www.hlx.de van Koln-Bonn naar Split kunnen. Neem aan dat er treinen van Brussel naar Koln-Bonn gaan (het trein station ligt onder het vliegveld).

Wanneer je niet afhankelijk bent van vaste reistijden of reisdagen kun je in juli voor ongeveer 150 euro pp op en neer.

• Carla

Ryanair vliegt sowieso vanaf Charleroi op Zadar. Gedurende komende zomer op de dinsdag, donderdag en zaterdag. Vandaag kreeg ik nog een mailtje van ze.

• MarkoMarko

Brussel - Köln Hbf in minder dan 2 uur met de trein. Als je gebruik kan maken van z.g. Sparangebote (op tijd boeken) kun je flink geld besparen. Van Hbf naar vliegveld nog ongeveer 10 minuten.

Zie verder: www.db.de

• rita

naar split kan je ook met jetair of thomas cook, die zijn wel wat duurder maar ik vermoed ook zekerder dan croatian airlines.

ik dacht eerst met croatian airlines naar dubrovnik te gaan maar ga nu met neckermann.

ik denk dat dit de veiligste oplossing is.

op www.airstop.be vind je alle vluchten naar split

groetejs

• Karen

De week voor Pasen vloog ik nog met Croatia Airlines heen en weer naar Dubrovnik. Eerlijk gezegd niks gemerkt van de beroerde financiële situatie, maar dat zegt natuurlijk niks. Met Hemelvaart ga ik naar Split, deze keer met Lufthansa, gewoon vanaf Amsterdam en via Frankfurt.

• Norbert HR

Karen,

Wat had je dan precies verwacht ? Dat er maar 1 vleugel aan het vliegtuig zou zitten of dat de crew in oude lappen rond zou lopen ? :D

Croatian Airlines heeft enige dagen geleden bekend gemaakt dat het verlies in 2009 verdubbeld is t.o.v. 2008 tot 198 miljoen Kuna, terwijl de omzet met 20 % afnam. De kosten daarentegen namen slechts met 8 % af, dus het is duidelijk dat CA nog altijd in grote problemen is.

• Robert

Zolang er nog nieuwe bestemmingen worden aangekondigd zal het nog wel meevallen voor dit seizoen. Ze zullen echt nog wel blijven vliegen tot het einde van de zomer.