TomTom

• minites

Goedemorgen,

ik vroeg me af welke kaarten van TomTom ik moet downloaden voor Kroatie?

Ik heb op de site van Tom Tom gekeken op de kaarten van west en oost Europa, maar daar stond Kroatie 42 procent dekking nwat bedoelen ze daar precies mee en heb ik dan wel genoeg aan die kaart om naar kroatie te gaan? ( Baska/ Split) Alvast bedankt.

Groetjes, Minites

• harry

op de kaart staaan , istrie kroatie en nog wat

maar zo n uitgebreide wegennet heef kroatie /dalmatie en istrie niet , dat je verdwaald

gewoon een wegenkaart bij de pomp halen , als je de weg niet weet>:D<

je zal wel veel op de tolweg komen, is voor de meesten snel en aangenaam, ipv door dorpjes en b. wegen

• Jan van Gent

Kijk hier eens:

http://picasaweb.google.be/pagske/ReisMontenegroPapaLeone#

• Jo

Ik weet niet wie je bent maar het valt me op dat je al voor de tweede maal een link plaatst naar iets van Papa Leone. Nu heb ik helemaal geen bezwaar dat je die link plaatst. Papa Leone is ook een vriend van ons. Maar wat hij in dit draadje komt doen (de link) is me niet duidelijk net zoals dat ook bij je vorige link het geval was.

• Jan van Gent

De site onlangs gevonden en er staan heel wat goede antwoorden op vind ik. Toch niets verkeerd aan?

• ellen van kooij

Ik zie alleen maar persoonlijke foto's. Geen informatie.

• els

Hallo,

We rijden al 3 jaar met een tomtom door Kroatie ,maar hebben wel maar een bereik wan 22% het is een apparte kaart die we vanaf Slovenie kunnen gebruiken en daar staan alle oosteuropeese landen op( leuk te horen dat het groter wordt) eigenlijk is dit genoeg, de kleine straten staan er meestal wel op, maar de autosnelweg van Split tot bijna Dubrovnik niet, van zodra we deze autoselweg verlaten hebben we weer terug bereik

groetjes

• Jan van Gent

Er zijn nu eenmaal sites waar je moet kunnen lezen.

• Gerrit Peels

Die van mij werkt zelfs in Zadar op adres

• ellen van kooij

Je stuurt een link van een foto-site. Waar staat dan die nuttige informatie? Ik kan lezen ;-) maar zie het niet……