TomTom

• Guido

En niet alleen in Istrië maar noch op Krk of Cres en langs de hele route er heen.Goede foto trouwens:zo staat er een bord op nog geen 100m vanaf mijn balkonnetje….maar zo komen we van al dat “gebrabbel” van een Tom Tom in een mijnenveld en vind ik het nu welletjes.Ook zijn we nu wat wijzer geworden over het type gebruikte voertuigen.Wat dat laatste betreft: in mijn Toyota Prius zit een navigatiesysteem dat heel Europa bestrijkt maar dat schakel ik op weg naar en in Kroatië zeker niet in maar wel de HD waarop mooie kroatische muziek staat.Ik vind het al welletjes dat hij telkens ongevraagd zegt als ik bij Zelzate de grens over rij: U heeft de grens overschreden.Het is een vriendelijke damesstem en daarom vergeef ik het haar graag.Einde gebrabbel!!

• jm

Ik snap niet waarom er altijd wel iemand “weggezet” moet worden op het prikbord als hij/zij wat schrijft waar een ander het niet mee eens is, wat is er nu mis met hetgeen Guido schrijft, waarom noemt Japa dat nu gebrabbel wat hij schrijft? ( er is volgens mij niets mis mee)

• Jo

Bij mij is 't een saaie Hollandse madam en die laat ik standaard zwijgen.

• Gerrit Peels

Jo ik heb een Belgische madam en da klinkt goed

• Jo

Toen we vorig jaar van Pag over Gospic naar de snelweg wilden rijden heeft ze vanaf Prizna tot bijna in Karlobag om de 5 minuten (minstens) gezegd: “Keer indien mogelijk om. Maak een U-bocht”. En daar had ik nu echt geen zin in. 'k Heb ze dan maar het zwijgen opgelegd.