Oke nou ik ben erg benieuwd naar het eten daar en helemaal ook voor de kinderen.
Mijn kinderen (nu 13, 11, 9 jaar) eten tijdens de vakantie in een restaurant voornamelijk pizza, friet en gehakt (als balletjes, worstjes of hamburger ).
Gelukkig verkopen ze bij de winkels ook gewoon diepvriesspinazie, tomaten, mais-in-blik, rijst, macaroni, enz.
En overal volop zomerfruit. Dus er gaat toch ook nog wel iets gezonds naar binnen.
Dure camping! Wij betalen hie op de camping 10 kuna, in het dorp aan het haventje overal 9 kuna, ik betaalde ergens 8 kuna en gisteren in een dorpje zo'n 50 km van de kust betaalden we zelfs maar 6 kuna.Dan is 16 kuna wel echt toeristen pluimen en zouden ze mij daar volgend jaar niet terug zien.
Nu kan het ook wel zijn dat je een grote cappucino, cappucino veliko, krijgt, dat kon een paar jaar terug op een bepaalde plaats in Rabac nl ook.
Ja dat is wel wat voor man lief en de kinderen.
Maar een koude pasta salade met worst tomaat paprika en basilicum en basilicumolie is ook erg lekker en omdat het koud is een ideaal zomer menu.
Je kan de wordt ook vervangen voor zalm ook erg lekker.
Nog een tip rucolosla heel fijn gesneden met gekookte kip heel dun en dan ook echt heel dun met pijnboompitten citroensap en klein beetje olijf olie erg lekker en verkoelend
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?