Hoeveel geld mee rabac istrie

• kim

Oke nou ik ben erg benieuwd naar het eten daar en helemaal ook voor de kinderen.

• ellen van kooij

Mijn kinderen (nu 13, 11, 9 jaar) eten tijdens de vakantie in een restaurant voornamelijk pizza, friet en gehakt (als balletjes, worstjes of hamburger :S ).

Gelukkig verkopen ze bij de winkels ook gewoon diepvriesspinazie, tomaten, mais-in-blik, rijst, macaroni, enz.

En overal volop zomerfruit. Dus er gaat toch ook nog wel iets gezonds naar binnen.

• kim

Dat is mooi dat ze ook diepvries spinzie hebben lekker voor de pasta met spek zijn de kinderen gek op die van mij

• ellen van kooij

Hihi, hier ook :-)

De spek daar is wel zouter dan hier in NL.

Of met een gekookt ei.

Groene macaronisaus gaat er altijd moeiteloos in B)

• kim

Mijn kinderen eten alleen op die manier spinazie anders eten ze het echt niet.

Wat ze ook lekker vinden is met pesto en pijnboompitten geroosterd.

Dus dan krijgen ze in ieder geval genoeg binnen voor een vakantie

• ludo

wat en thema,krijg er gewoon honger van.En nu we toch bezig zijn,gewoon de scottel opzetten,en een hoop inktvisjes erin met goed wat look hmmmmmm,dat het maar snel augustus is,dan zijn we weer voor 1 maand ginder.veel smulplezier,en een prettige vakantie

• Jo

Dure camping! Wij betalen hie op de camping 10 kuna, in het dorp aan het haventje overal 9 kuna, ik betaalde ergens 8 kuna en gisteren in een dorpje zo'n 50 km van de kust betaalden we zelfs maar 6 kuna.Dan is 16 kuna wel echt toeristen pluimen en zouden ze mij daar volgend jaar niet terug zien.

Nu kan het ook wel zijn dat je een grote cappucino, cappucino veliko, krijgt, dat kon een paar jaar terug op een bepaalde plaats in Rabac nl ook.

• kim

Ja dat is wel wat voor man lief en de kinderen.

Maar een koude pasta salade met worst tomaat paprika en basilicum en basilicumolie is ook erg lekker en omdat het koud is een ideaal zomer menu.

Je kan de wordt ook vervangen voor zalm ook erg lekker.

Nog een tip rucolosla heel fijn gesneden met gekookte kip heel dun en dan ook echt heel dun met pijnboompitten citroensap en klein beetje olijf olie erg lekker en verkoelend

• ludo

ik moet dat hier is allemaal opschrijven,wij houden wel van die lekkere koude pastas.

als dat hier zo verder gaat met die lekkernijen,dat zal er de tijd overschieten om eens lekker gaan te eten,in een of andere restaurantje(:P)

• kim

Zal me schoonmoeder wel is bellen voor meer koude pasta's ze is een italiaanse dus dat moet lukken.