varen zonder vaarbewijs

• JaPa :o)

gerrit,

Hartelijk dank!

Mijn zoon en schoondochter gaan 18 juli ook weer naar het eiland Krk.

18 op 19 juli nemen ze dan een overnachting bij http://www.hausheimat.com in Wagrain.

En dan hopen ze maandag de 19e in het appartementje in Krk-stad aan te komen voor hun welverdiende vakantie!

Jullie ook een fijne vakantie toegewenst door:

JaPa.

En geniet er van!

• Gerrit Peels

Na de zomer laat ik het weten.Het zijn amtenaren dus je weet maar nooit misschien verzinnen ze weer iets nieuws, dat is in Kroatie gebruikelijk

• lavanda

Yep, bijna net als hier!!!! Fijne vakantie………

• harry

JaPa :o) Schreef:

——————————————————-

> Lavanda (wat een mooie naam trouwens),

>

> Ja maar, de verkopende partij heeft

> hoogstwaarschijnlijk een “zwarte” boot verkocht!

>

> JaPa.

een 2de hands rubberbootje verkoop je niet als zwart geld projeckt

of je moet een ton kwijt willen/zwart verkopen

• JaPa :o)

“Ja, dat zeg ik”.

JaPa.

• Jablan

Als je dat doet, zorg ervoor dat de fiscale nummers op de rekening staan - dan lukt het wel met de Kroatsiche ambtenaren. :)

De Kroatische verkoper heeft zijn eigen BTW-nummer, als particulier kun je van je BSN/Sofinummer een BTW-nummer maken. Zet ‘NL’ voor en ‘B01’ achter je BSN, dan ben je er.

• Gerrit Peels

Klopt Jablan ik heb het gtw nr er bijgezet en ook btw berekend.

• natasja

waarom moet er toch altijd weer zo gereageerd worden op een vraag die iemand stelt? als iemand nou gewoon info wil kan ie er toch mee doen wat ie wilt. Ik zie dit wel vaker op prikborden van die stomme opmerkingen en erger me er aan.

• Frank

Hallo,

Wij zitten in Rovinj momenteel en het valt ons op dat er dit jaar enorm gecontroleerd wordt door de zeevaartpolitie. We komen ze dagelijks meermaals tegen. Een kennis hier bij ons is bekeurd omdat hij te snel vaarde (met een 20 Pk motor) langsheen de kust: kostprijs: 448,- Euro

Het is echt niet slim om zonder vaarbewijs en zonder vignet het water op te gaan. Als je een ongeval op het water moest hebben dan wil ik echt niet in je schoenen staan…

Bakhete ovengroeten vanuit Rovinj,

Frank

• roger

natasja Schreef:

——————————————————-

> waarom moet er toch altijd weer zo gereageerd

> worden op een vraag die iemand stelt? als iemand

> nou gewoon info wil kan ie er toch mee doen wat ie

> wilt. Ik zie dit wel vaker op prikborden van die

> stomme opmerkingen en erger me er aan.

Dat ben ik helemaal met je eens,en met mij nog andere,want er zijn diverse berichten gewist hier.

overginds worden op veel forums antwoorden gegeven,die niet gevraagd worden.

gr. Roger