Kroatie in EU per 1/7/2013

• zelande

Je ziet, Marko Marko, veel is mogelijk, maar indien anders gewenst, ok.

Wel frappant, nu het even wat rustiger aan toe gaat, merk ik toch dat die andere wijze dan toch beter uitkwam.

2 berichtjes een beetje relaxed, en dan krijgt het alweer een stempel opgedrukt???

Vreemde mensen,

Moeten we dan elitair en qualitatief verder gaan, met wellicht MarkoMarko???

Wellicht kunt U indeze een welkome bijdrage leveren, en een sujet noemen, er zullen dan ook wel weer een aantal vrinden te vinden zijn.

• Jo

In het geheel niet, maar dat zal aan mijn dom Vlaams boerenverstand liggen, beneveld door wat wittekens.

• Carla

Helmpje heb ik altijd braaf op, maar, eerlijk gezegd, geef ik persoonlijk de voorkeur aan een tweewieler met meer PK's op m'n ritjes langs de kust :D Zal je 60-ers strakjes nog weer eens bewonderen als we onze tweewieler op Riva parkeren. Één van onze vrienden bezit overigens nog zo'n bejaarde Vespa ;)

• zelande

Jo, jezelf niet teveel komplimentjes geven.

• zelande

Carla, ik heb wel een voordeel, bij mij zitten er minder vliegjes tussen mijn tanden aan het eind van de rit.X(

• Carla

Klets je dan onderweg ook zoveel? 8-)

• Carla

Heb overigens een integraalhelm ;)

• zelande

Dat wil je niet weten, zingen, handjes in de lucht, oranje T shirtje, en maar jolen. Korte broek, met ook nog opgerolde pijpen.

En ik heb gezien, de Vespa kan zelfs met een windschermpje worden voorzien, dat is dan luxe, helemaal geen vliegjes meer in t' smoeltje.

Gelijk bij aankomst in een pilske happen, dat is dan luxe.

• zelande

is ook verstandig Carla, met die hoge snelheden, Ik kan het af met een Willempie helm, is genoeg.

Heb ik de oortjes ook vrij, snap je, is makkelijker.

• Carla

Zie 't helemaal voor me. Enne… dan terug lopen?