Kroatie in EU per 1/7/2013

• zelande

Carla, mocht je op je tour een Vespa rijder zien, dus met korte broek, opgerolde broekspijpen, oranje T shirt, met de handjes in de lucht, en natuurlijk Willumpie helm

rij deze dan niet met een noodgang voorbij, anders zou de gedachte kunnen opkomen dat ik stilsta, en misschien wel wil afstappen.

• zelande

Hoezoo lopen, heb jou Enduro Brommer geen achteruit???

• Carla

Ben iemand die liever vooruitkijkt!

• zelande

Ik eerlijk gezegd, ben ook graag op de hoogte van wat er achter me gebeurd.

Trouwens heb jou brommer geen “achteruitkijkspiegels” wat een woord he,

En is jou integraalhelm dan nog zo'n ouwerwetse, tegenwoordig heb je integraalhelmen toch ook al met een verlicht “makeupspiegeltje” nog zo'n woord

• zelande

Maar dit lijkt me meer een onderwerp voor de topic Vespa's, anders komen er misschien nog misverstanden hier bij het EU probleem.

• Robert

Wellicht een nieuw topic openen? Of elkaar priveberichten sturen?

Dit heeft wel heel weinig met toetreding tot de EU te maken lijkt me.

Ik word zo wel snel de persoon die de meeste reacties op zijn posting heeft :)

• Robert

Tegelijk bericht ingetikt….

• Carla

Jazeker, ook in Kroatië beschikken we over achteruitkijkspiegels. Enne… ‘t brommertje is een motorscooter en, nee, heb geen makeupspiegeltje nodig in m’n supermoderne, lichtgewicht integraalhelm, ben gebruind door de zon :D Schilderen laat ik aan Picasso over.

• zelande

Beste Robert, reeds doorgegeven enkele minuten geleden, dit voort te zetten onder Vespa's, krijg ik ook misschien veeeel reakties

• zelande

Zitten we toch ergens op dezelfde golflengte?????