Voor wat betreft de vriendjespolitiek, die is wel heel wijd verbreid. Waar dan ook. Je moet wel heel sterk in je schoenen staan om je daar niet schuldig aan te maken. Zo'n bakje onzuivere kofiie heb je vaak op voordat je het in de gaten hebt.
Eddy35,
Als ik eens goed lees hier op het forum, ben ik zeker niet de enigste welke op een pedante manier antwoord, en als ik dan zo eens verder kijk zijn er onder de
mensen die hier posten, zeer zeer weinig, die inderdaad in Kroatie wonen, en dus net als ik van een afstand reageren.
Er is dan ook niemand die je verplicht mijn reakties te lezen.
En dan noem mij eens een paar van jou negatieve persoonlijke ervaringen.
Indien je ze zou hebben, denk ik dat je ander land zal kiezen als geliefd vakantieland.
Het zou toch wel bizar zijn om naar een walgelijk land als Kroatie op vakantie te gaan als er genoeg aangename vakantieoorden zijn.
Ik heb nergens geschreven dat het alleen rozegeur en maneschijn is, ik heb 4 voorbeelden gegeven van zaken, welke NIET hebben plaatsgevonden.
Deze zaken worden geen antwoorden meer op gegeven, en doodgezwegen,
Nee hoor, ik ben wel wat gewend wat vragen van jouw kant betreft.
De desbetreffende villa staat in Kostrena en de chirurg is opgepakt en veroordeeld, omdat hij geld, verkregen uit corruptiepraktijken, zou hebben witgewassen (o.a. d.m.v. voorgenoemde villa).
Voor verdere details zal je bij USKOK (www.dorh.hr) moeten zijn…..
Het spijt me, kan over deze betreffende chirurg niks vinden, kan alleen konstateren dat dit het orgaan is van “staatsanwlten” maar kan geen berichten vonden
van strafbare feiten gepleegd door een chirurg.
Maar dan kun je wel weer kippig doen, het was een doodgewone vraag welke je doodgewoon kunt beatwoorden.
Een vraag zoals JULLIE mij opdracht geven om iets te ONDERBOUWEN, maar jullie dit zelf NALATEN.
Ik heb volgens mij je vraag keurig beantwoord.
Of verwacht je nou dat ik het hele rechtsdossier voor je ga opzoeken of zo? En wellicht met een notarisverklaring naar je laat opsturen?
Deze chirurg is zeer bekend in Kroatie, het voorval heeft overal dagenlang op de voorpagina's van de kranten gestaan een paar jaar geleden.
Als je me niet gelooft zou ik zeggen: stuur USKOK/DORH een e-mailtje. Zie Kontakt op de website. Kan je meteen specifiek aangeven wat je zoekt.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?