Nu wordt Servie natuurlijk boos.
Alleen de Serven berechten en de Kroaten laten lopen, kan natuurlijk niet.
Nu wordt Servie natuurlijk boos.
Alleen de Serven berechten en de Kroaten laten lopen, kan natuurlijk niet.
Gisteren in de krant gelezen:
In Kroatie zelf hebben er tot nu toe 30 veroordelingen voor oorlogsmisdaden plaatsgevonden (ik heb het hier over Kroatische politie en leger). Voor 49 anderen is het proces nog niet afgelopen. 15 zijn er vrijgesproken.
Er worden dus blijkbaar ook Kroaten veroordeeld voor oorlogsmisdaden.
laat 1 ding duidelijk zijn: in deze oorlog waren de grootste slachtoffers de gewone mensen.
of je nu servier, kroaat of bosnier bent, wie vindt het leuk om zijn huis gedwongen moeten te verlaten? Niemand want iedereen werkt voor zijn levensonderhodu.
hier zouden gewoon 3 politieke leiders moeten terecht staan, maar spijtig genoeg zijn die overleden.
mijn schoonmoeder heeft 4 jaar bij ons gewoond, het oorlogsgebied ontvlucht. nochtans heb ik haar nooit 1 slecht woord over de agressors horen zeggen.
mijn grootvader heeft hier in belgie tegen de duitsers gevochten doch ik heb hem nooit 1 slecht woord over de duitsers horen zeggen.
misschien moeten we daar een voorbeeld aan nemen. iedereen heeft recht op leven en waarom mensen verdrijven en vermoorden: gewoon voor een stukje land!!!!!!!!!!!
en als alles voorbij is, dan vullen de politiekers hun zakken op de kop van die mensen die al hard hebben moeten vechten.
misschien dringend tijd om die problemen op te lossen en de oorlog achterwege te laten.
en inderdaad worden kleine kinderen gebrainwashed: heb zelf een jongen van 5 een nationalistisch lied horen zingen. laat ze kind zijn, ze hebben de oorlog niet meegemaakt
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?