onmensen

• ruzica

SORRY Papa Leone SORRY !!!!

Dit was niet voor jou bedoeld maar net wat JO schreef voor die ''zakenman" Andre

hij stond alleen onder jou reaktie en dat is mijn fout ;)

p.s. Jo : Hvala !!(tu)

• Jo

Graag gedaan Ruzica. Maar jij moet je niet excuseren, je hebt je berichtje geopend met een aanspreking voor André en je reageert ook op zijn berichtje. Dat dat dan net onder dat van Papa Leone staat is puur toeval. Als je de “lijntjes” volgt tussen de verschillende berichtjes zie je dat het klopt.

• Jo

Graag gedaan Ruzica. Maar jij moet je niet excuseren, je hebt je berichtje geopend met een aanspreking voor André en je reageert ook op zijn berichtje. Dat dat dan net onder dat van Papa Leone staat is puur toeval. Als je de “lijntjes” volgt tussen de verschillende berichtjes zie je dat het klopt.

• Papa Leone

Die reactie kwam wel degelijk op mij! De excuses zijn aanvaard maar het doet pijn. Ik kan maar één goede raad geven in het vervolg VERZIN VOOR JE BEGIN! En ik weet heel goed dat “rozen” doornen hebben, maar soms moet je hoe spijtig ook de doornen aanvaarden. Of denk je dat dit enkel voor ex Joegoslavie geldt (sorry voor de benaming). Wij moeten allemaal leven met fouten of gebeurtenissen uit het verleden, maar willen wij onze kinderen of beter gezegd de toekomst van onze kinderen blijven belasten? Oke, voor mij goed, binnen x aantal jaar beginnen we wel terug een moordpartij.. Leven moet je nu doen en niet in het verleden.

• Jo

Sinds wanneer noem jij André?

• MarkoMarko

Als je de lijntjes volgt, maar ook als je inhoud leest, is het toch klip en klaar dat het schrijven van Ruzica een reactie is op het bericht van Andre. Als er al sprake moet zijn van excuses, dan van jou aan Ruzica. Misschien moet jij het “verzin voor je begin” nog het meest zelf ter harte nemen.

• mirjana

Ten eerste is het heel erg wat er in Kroatie is gebeurd van allebei de kanten maar er moet niet zo zijn dat de daders ermee vandoor gaan. Het is een schande van Den Haag en EU gerechtshof dat dit is gebeurd. En Marko a;s je zo trots op je land ben is mischien een idee om daar te helpen om op te bouwen want zoals het nu gaat zal niet goedkomen. Ik kan helaas niet meer terug want ik ben niet zo welkom,make a diffrence zou ik zeggen!!!!

• ruzica

Mirjana,

Welke ‘'daders’' bedoel jij??? Die zijn toch nog niet berecht !!!!

En waarom mag en kan jij niet meer terug :(

Mag je niet op je land TROTS zijn ???

Moet je kijken naar de mensen (die het ook met deze crisis niet makelijk hebben) op het plein !!!

GEWELDIG ze zijn TROTS hun…. VADERLAND ik vind het geweldig en dat mag toch !!!!!