Het schijnt niet op te houden,
Je moet ook echt altijd en overal het negatieve zoeken, en gal spugen.
Ik heb veel berichten van je gelezen, en hier kan ik niet in terugvinden dat je in de vliegbranche bezig bent geweest.
Ik kan alleen terugvinden dat je in de ijsbranche hebt proberen iets op te bouwen in Kroatie.
Als ik dan je verdere “adviezen” hier zo lees, is dat duidelijk dat je hierin gefaald hebt.
Wellicht je eigen advies niet helemaal opgevolgd, nl het seizoen is hier maar heel kort.
Dan ga je verder met gal spugen over de Kroatische wijn.
Het is bagger, het is niet te zuipen, en voor die prijs zijn andere wijnen te koop.
BULLSHIT
Wijn als wijn noemen is al een feit, maar je noemt geen druivensoort, wit, rood, rose, welke streek de wijn aangebouwd wordt
niks geen ene moer, en maar kankeren op de wijn.
In Frankrijk is b.v. een Bourgogne ook duurder als in het buitenland, wellicht door de exportsubsidies, geen idee.
Betr. CA, wanneer je hier zo vol overtuiging loopt te roeptoeteren,“ mensen niet meer boeken, kan wel eens zijn dat je te voet moet gaan,”
en dan bestaat de CA nog steeds, Waar zijn dan jou ZO op background info en professioneel inzicht gebaseerde voorspellingen.
Het is diep bedroevend, zoals je mensen probeert te intimideren,
Wat is in jou ogen nog goed aan Kroatie.
De regering is korrupt, (dat zal in andere landen ook wel voorkomen)
De bewoners zijn korrupt, en bovendien zijn ze nog aardslui ook, en verder komen mensen hun afspraken niet na.
De campings doen denken aan koncentratiekampen, (letterlijk geschreven)
De wijn is bagger
en ga zo maar door.
Elk, maar dan ook elk bericht, kom je met je zogenaamde waarschuwende vingertje, en je toon wordt steeds meer
vermanend. De mensen hebben geen idee wat ze hiermee aanmoeten, en zitten ook niet te wachten op jou baggerberichten, om maar in jou spraakgebruik te blijven.
Ga dit maar doen op het door jou zo geliefde Bonaire, Curacau, of waar dan ook, waar de wereld nog in orde schijnt te zijn.
Verder een advies, mocht je daar met ijs willen beginnen, is het natuurlijk zo, dat je wel enorm veel zon hebt,
maar daar is de konkurentie ook iets groter, En misschien dat je daar af en toe een paar biljetjes zal moeten laten zien.
En hou je bagger verhalen voor je
Let's kill the messager, heeft hier toch geen moer mee te maken, en dat voorbeeld van een huis afbreken, nou nou, nou, dat zal echt wel niet het enige
huis zijn geweest.
En alleen omdat de messias zegt dat alles legaal toeging, zal dat ook wel zo zijn???
Ik ken het geval niet, maar met 3 woordjes,“ Alles was legaal” is dat ook zo.
Die baggerverhalen hoeven vele mensen niet.
Dat je een helboel mensen hebt geimponeerd, heeft je een kick gegeven, en je bent steeds een stapje verder gegaan, en
je kunt het niet laten, zelfs nadat je het land hebt moeten verlaten., wegens falen, en wellicht nog andere praktijken.
Prettige dag nog