Och jee, mijn oudste dochter zit nog op camping Valkanela in Vrsar. Ik hoop dat ze nog wel een beetje mooi weer hebben deze laatste dagen….
Dat hoeft voor jullie misschien niet, maar velen mensen die ik ken en mn vakantieverhalen en foto's heb laten zien denken hier precies hetzelfde over als wij. Ze vonden het wel mooi maar nogal saai. Ik bedoel dit echt niet kwetsend ofzo en wil niemand de kast opjagen. Wij zijn zelf ook nog maar jong en willen wel een beetje drukte en gezelligheid ( ik ben 30 en mn vriend 39 ).
Naar welke bruisende Joegoslavische tijd verlang je eigenlijk terug. Je bent nu 30. Toen je een jaar of 10 was hield Joegoslavië op te bestaan. De jaren vlak ervoor waren een uitzichtloze tunnel naar oorlog. Je moet het dus hebben over de tijd dat je een jaar of 6, 7 of nog jonger was. Minites, die tijd geldt bijna voor iedereen, als een onbezorgde, fijne tijd met leuke herinneringen waar je het liefst naar terug wilt keren. Los van het “goeie”, ouwe Joegoslavië.:o
Als ik je zo hoor klagen over het feit dat het maar een saaie boel was, dan had je misschien beter voor Istrië moeten kiezen. (vb: Porec)
Ik ben er geweest van 5 juli tot 15 juli, en het was er zeker niet saai en doods. Porec is een levendige stad met vele terasjes en winkeltjes. ALs je voor Dalmatië kiest dan moet je toch weten dat het daar rustiger is.
Foto's van dode vissen heb ik niet maar wel andere foto's, als u die wilt zien mag u zelfs op m'n hyves kijken en kunnen jullie zelf zien hoe saai het was ondanks dat lachten we wel natuurlijk. Kunnen jullie ook gelijk zien dat we heus geen slechte mensen zijn hoe we eruitzien, heb zelf wel 8 katten dus ben geen slecht mens, ben dol op dieren!! Trouwens de dieren werden daar ook niet echt leuk behandeld1! Stenen gooien door jongens naar duiven op 't strand was niet bepaald gezellig!! Katten proberen nat te spuiten!!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?