Norbert,
Je leest weer niet goed, ik adverteer nergens dat ons huis in het hoogseizoen te huur is voor €17,50 p.p. om dat als lokkertje te gebruiken zoals jij suggereert. Op de website staat toch gewoon duidelijk de prijs per week vermeld, dat zou jou toch tot tevredenheid moeten stemmen. Ik heb slechts in een vorige reactie deze prijs als voorbeeld aangegeven wat die zou zijn bij volledige bezetting.
Die huizen waar jij het over hebt op Korcula en Losinj ken ik niet, en zonder meer info (is er een website van?) kan ik er dus ook geen zinnig woord over zeggen of dat vergelijkbaar is met het onze. Een huisje aan zee op 10.000 m eigen grond met in de wijde omtrek niemand te bekennen? Ik vind het niet gek als dat goedkoper zou zijn. Er zullen best liefhebbers voor zijn, maar die markt is ook een stuk kleiner dan voor diegenen die ook een restaurantje, ijssalon, haventje, winkel, bar en mogelijkheden om excursies te ondernemen alle binnen 100 meter op prijs stellen. Er zijn nu eenmaal mensen die het prachtig vinden om in een honderden jaren oud gerenoveerd Dalmatisch huis te verblijven i.p.v. in een 13 in een dozijn appartementje. Als dat dan ook nog eens op een toplocatie gelegen is zijn ze graag bereid daar wat meer voor te betalen, ook omdat zoiets veel moeilijker te vinden is. De prijs wordt door vele factoren bepaald, of die gerechtvaardigd is zal uiteindelijk de markt bepalen.
Laurens
www.villasanmarko.com